facebook
szkoła tańca
Metrum Poznań


2020 rok

22 luty 2020r.

  dzieci od 5 lat

7 grudnia 2019r.

dzieci 4-7 lat

ZOBACZ NASZE FILMY

kanał na YT szkoły tańca metrum

AEROBIK, JOGA / aerobik

Jesień i zima jest dla nas okresem w którym przygotowujemy naszą sylwetkę i formę na przyszłe lato, zapraszamy na zajęcia aerobiku w nowych tańszych karnetach!

Plan zajęć aktualny od 3 września 2019 roku
Pamietaj nie musisz rezerwować miejsca zapraszamy bezpośrednio na wybraną godzinę!

rodzaj zajęć
dzień godzina prowadzący
PILATES
wtorek 20.30-21.25 dyr M. Wieczorek
BASIC STEP
środa 17.00-17.55 Instr. Daria K.
A.B.T. środa 20.30-21.25 Instr. Ania D.
PILATES piątek 17.30-18.25 Instr. Malwina N.
BODY SHAPE
piątek 18.00-18.55 Instr. Daria K.


Zaletą aerobiku dla wielu pań jest fakt jego skuteczności w spalaniu tłuszczu, a więc odchudzaniu i kształtowaniu sylwetki. Nie należy również zapominać o jego korzystnym wpływie na zdrowie – ćwiczenia o charakterze aerobowym wzmacniają płuca i serce, pomagają obniżyć poziom cholesterolu, zapobiegają cukrzycy i nadciśnieniu i zwiększają wydolność całego organizmu. Aerobik ma również bardzo pozytywny wpływ na psychikę – pozwala zrzucić z siebie stres, dodaje energii i witalności, wspomaga walkę z bezsennością i stymuluje produkcję endorfin, czyli hormonów szczęścia.

Akademia Tańca i Fitness Metrum Os. Wł. Łokietka 102 Poznań tel. 602-138-102

Body Shape Trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Daje to możliwość ukształtowania jędrnej i smukłej sylwetki.

A.B.T. Zajęcia również dla osób początkujących. A.B.T. sprawi, że Twoje mięśnie wzmocnią się sprawiając, że twoje ciało będzie wyglądać pięknie. Ćwiczenia rozpoczynają się od krótkiej rozgrzewki, ćwiczeń wzmacniających w staniu i leżeniu. Już po trzech zajęciach zobaczysz efekty, a Ty nie będziesz żałować.

Pilates jest dokładnie tym czego potrzebuje Twoje ciało. Polecany osobą poczatkującym i zaawansowanym ponieważ technika zaczyna od spraw podstawowych między innymi,  prawidłowej postawy i oddychania  Prostują oraz tonizują wszystkie mięśnie ciała. Cudowne ćwiczenia, dotrą  do każdej komórki twoich mięśni na nowo poruszą Twoje ciało po przejściach (poród, operacje etc.), ożywiając je i przywracając do życia. W czasie ćwiczeń angażuje się różne partie mięśniowe doprowadzając do poprawienia ich sprawności, rozwijając ich siłę i giętkość.

Pilates – Stretching opiera się na Pilatesie jednocześnie kładąc większy nacisk na ćwiczenia rozciągające. Sprawi, że Twoje napięcie mięśniowe zostanie wyrównane. Forma szczególnie polecana osobom starszym oraz ludziom, których praca wymaga przebywania w długotrwałej nieprawidłowej pozycji. Koryguje postawę ciała i pomaga w utrzymaniu sprawności fizycznej bez względu na wiek.

METRUM SALSA FIT są adresowane do  kobiet aktywnych, które pragną w przyjemny sposób poprawić swoją kondycję. Ćwiczenia bazują na autentycznej muzyce karaibskiej i oryginalnych krokach tanecznych mających swoje korzenie w tańcach z Dominikany i  Karaibów, takich jak jazz, funky, balet.Fitnessowy charakter przejawia się w dość dużym wydatku energetycznym - ćwiczeniach wzmacniających, rozciągających i innych.Metrum Salsa Fit gwarantuje prowadzenie ćwiczeń  w taki sposób by każda kobieta mogła dobrze się bawić podczas tańca oraz ćwiczeń fitness. W Metrum Salsa Fit zawierają się również kroki i rytmy mambo, cha cha cha, rumby, timby czy merengue. Przywiązuje się wagę do techniki, stylowości i elegancji wykonywanych kroków i figur.

Gimnastyka 50+: to zajęcia o umiarkowanej intensywności przy muzyce o charakterze profilaktycznym dla osób w wieku powyżej 50 roku życia. CELE ZAJĘĆ:-  usprawnienie i aktywizacja układu ruchu, poprawa sprawności i ruchomości w stawach,-  kształtowanie sprawności układu krążeniowo-oddechowego,-  kształtowanie siły mięśni w aspekcie mięśni stabilizujących kręgosłup i utrzymujących prawidłową postawę ciała oraz profilaktyki osteoporozy,-  kształtowanie koordynacji ruchowej, w tym równowagi ciała,-  poprawa samopoczucia. Gimnastyka 50+ to nie tylko ćwiczenia fizyczne !!! Dzięki pełnej życzliwości i uśmiechu atmosferze, zapewniamy odprężenie i dobrą zabawę.

Basic Aerobik jest przeznaczony dla osób rozpoczynających swoją przygodę z aerobikiem, chcących poprawić kondycję oraz wyrzeźbić sylwetkę. Zajęcia opierają się na 30 minutowej części kondycyjnej, z nauką podstawowych kroków. W trakcie tego czasu przedstawiane są układy opierające się na w/w krokach. Ważnym aspektem nauki jest precyzyjne wykonywanie ćwiczeń. Pozostała część czasu wykorzystywana jest na ćwiczenia kształtujące mięśnie pośladków, brzucha oraz ud. Zajęcia zazwyczaj kończą się na ćwiczeniach relaksacyjnych. Gwarantujemy wykwalifikowanych instruktorów i przyjemną atmosferę!

EASY BALL STABILITY - małe piłki Lekcja z wykorzystaniem małej piłki easy ball to doskonale połączenie ćwiczeń równoważnych i pracy nad wzmocnieniem mięśni całego ciała. Poprzez balans, który stwarza nam piłka angażujemy mięśnie posturalne i przykręgosłupowe natomiast wykorzystanie labilności piłki daje nowe możliwości pracy mięśniowej. Dodatkowo to świetna zabawa i motywujące urozmaicenie standardowego treningu.

Power to forma aerobiku, która pomoże ci poprawić wydolność oraz nabyć dużej sprawności koordynacyjno – ruchowej. Zajęcia opierają się na żywiołowej i dynamicznej choreografii, zakończonej zaawansowanym rozciąganiem mięśni. Dzięki temu udoskonalisz swoją sprawność fizyczną.

Fat Burner  Zajęcia dla początkujących. Aerobik, który polecany jest osobom pragnącym w spokojny sposób ukształtować swoje ciało. To najspokojniejszy rodzaj, który utrzymując równe tempo ćwiczeń i równomierne tętno pozwala na spalenie dużej części zbędnej tkanki tłuszczowej. Zajęcia rozpoczyna krótka rozgrzewka, następnie przez 45 min. wykonujemy łatwe, ciekawe i przede wszystkim  rytmiczne choreografie. Ćwiczenia zakończone zostają rozciąganiem. Mimo tego, gwarantujemy, ze nie będziesz się nudzić!

Basic Step jest dla tych, którzy poznali już podstawowe kroki w Aerobiku i nie boją się wyzwań! Ćwiczenia urozmaicane są platformami zwanymi stepami. Jeśli zależy Ci na smukłej sylwetce, pięknych nogach, płaskim brzuchu i kształtnych pośladkach, to forma specjalnie dla Ciebie! Zajęcia składają się trzech głównych części- układu choreograficznego na platformie, ćwiczeń wzmacniających i relaksacyjno-rozciągających. Te zajęcia dadzą Ci wiele satysfakcji i polubisz swoje ciało.

Hi Step to żywiołowy i fascynujący aerobik. Całe 45 min. poświęcane jest bardzo ciekawej choreografii na Stepie, zakończone ćwiczeniami rozciągającymi. To właśnie dzięki niemu poprawisz kondycje, wydolność i nabierzesz pięknych kształtów. Dzięki nam już nigdy podczas biegu, tańca bądź innych aktywności fizycznych nie złapie Cię uciążliwa kolka.

ZUMA DANCE to forma dla ambitnych ludzi. Marzyłaś kiedyś, aby być tak piękna jak mityczna Afrodyta? Teraz masz taką szansę. Będziesz miała szansę ćwiczyć różne style tańca, takie jak latino, salsa, rock&roll, funky, hip-hop, jazz i street-jazz. Ćwiczenia kończą się zaawansowanym rozciąganiem. Nabierzesz kształtów, kobiecości i na pewno wkrótce zabłyśniesz na parkiecie.

A.B.T. – plus – Forma ta jest bardzo zbliżona do ABT, ale bardziej wymagająca. Zawiera większą liczbę powtórzeń ćwiczeń kształtujących. Jeśli pragniesz w krótkim czasie osiągnąć wymarzoną sylwetkę przyjdź.

A.B.T. Body opiera się na ćwiczeniach ABT z wykorzystaniem w ćwiczeniach wzmacniających, wolnych ciężarów lub gryfu. Jeśli interesuje Cię zostanie silną i piękną kobietą, zapraszamy! Forma polecana, także dla mężczyzn.

ABS STRETCHING  zajęcia zawierające zestaw ćwiczeń wzmacniających szczególnie mięśnie brzucha, oraz relaksacyjno-rozciągające poprzez które poprawimy elastyczność mięśni, chroni przed urazami oraz poprawia samopoczucie a także wysmukla sylwetkę.

TBC (Total Body Condition) to jedna z odmian aerobiku polegająca na rzeżbieniu mięśni całego ciała. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu. Ćwiczenia zwiększają wydolność fizyczną, poprawia koordynację ruchów oraz wytrzymałość mięśniową.

Hi Lo to bardzo dynamiczna i żywiołowa forma opierająca się na 45 minutowej choreografii, poprawiającej kondycję oraz wydolność. Dzięki temu poczujesz się lekka i powabna.

Aerobox Body to dynamiczna i zaawansowana forma Aerobiku, wykorzystująca sztuki walki i boxu. Pozwala wyładować negatywną energie. Zajęcia opierają się na ciekawym i energetycznym, 35 minutowym układzie choreograficznym. Pozostała część lekcji poświęcona jest na ćwiczenia wzmacniająco-kształtujące z wykorzystaniem wolnych ciężarów lub gryfu.  Szczególnie wskazana forma dla mężczyzn i silnych kobiet.

Trening personalny (zajęcia indywidualne) jeśli nie chcesz, nie lubisz brać udziału w zajęciach grupowych lub Twoje dotychczasowe działania nie przyniosły oczekiwanych rezultatów - skorzystaj z treningu personalnego!
Jest on indywidualnie dobrany do Twoich potrzeb. Chcesz zgubić kilka kilogramów, wrócić do pełni sprawności fizycznej, ujędrnić ciało, pozbyć się cellulitu? Z ogromną chęcią wesprzemy Cię w Twojej walce zarówno ćwiczeniami jak i doborem planu żywieniowego oraz suplementów. Wystarczy, że chcesz zmienić coś w swoim życiu - pomożemy Tobie w tym!
Lepsze samopoczucie, świetny wygląd, dużo energii, zdrowie - pomyśl perspektywicznie! Możesz czuć się bezpiecznie! Licencjonowana fizjoterapeutka, w trakcie waszych spotkać obejmę Cię również opieką fizjoterapeutyczną.